Publiciteit Kalorama
In de media verscheen een artikel over Kalorama. Via de pers gaan we nooit in op individuele klachten omdat dit de privacy van onze bewoners raakt. Kalorama heeft een onafhankelijke klachtenfunctionaris waar bewoners en familieleden terecht kunnen. Dat is nu ook gebeurd. Het is spijtig dat deze familieleden niet het vertrouwen hebben dat goede zorg en aandacht voor onze bewoners bij Kalorama bovenaan staan.
Voor Kalorama en tal van zorgorganisaties is het een grote uitdaging om voor voldoende gekwalificeerde medewerkers te zorgen. Wij weten en zien dat de personeelsplanning bij momenten tot een minder positief ervaren kwaliteit van zorg heeft geleid. Het geschetste beeld in het artikel is niet de dagelijkse werkelijkheid waarin we met hart en ziel voor onze bewoners aan het werk zijn. Het artikel doet geen recht aan de gewaardeerde inzet voor verbeteringen van onze medewerkers. Wij hechten er aan de kwaliteit van de zorg zo hoog mogelijk te houden en te waarborgen. Daar werken wij hard aan, samen, dag in dag uit.
Fieke van Deutekom
Bestuurder Kalorama
« Terug naar het overzicht